niedziela, 11 kwietnia 2010

My Diy - inspiracja YT

Oszalałam na punkcie przeróbek (DIY - Do It Yourslef)Do tej pory wiele twórczych pomysłów i wykonań podglądałam i podziwiałam na różnych portalach. Postanowiłam że i ja coś zacznę tworzyć :D Bo w sumie dlaczego by nie. W szafie, pokoju czy domu zawsze znajdą się rzeczy, które leżą nieużywane, którym można tchnąć nowego Ducha :)

Zaczęłam od przeróbki mojego znienawidzonego golfu. Z racji tego iż dopiero zaczynam przygodę z DIY pomysł zaczerpnęłam z YT. O TU znajdziecie filmik, z którego brałam przykład.

A oto moje arcydzieło:

Wstręciuch PRZED:



I PO :



Jak widać golf zamienił się w świetną i bardzo wygodną tubę z efektownym zawijaskiem na piersiach. Jestem bardzo zadowolona z efektu...co napędza mnie do kolejnych zmian :D

Drugie zdjęcie zostałam zmuszona do zrobienia na sobie ponieważ bluzeczka na wieszaku nie prezentowała sie zbyt dobrze ;P

0 komentarze:

Prześlij komentarz